Hej =)

Har ni en bra dag? :)

har ni sovit gott?

jag har sovit jätte gott i natt men orkade knappt gå upp i morse men nu sitter jag i skolan och ha svenska vi gör arbete på datan och sen blir dt fisk burgare  gutt maybe;P Efter det har vi fordonsteknik det blir väll nice för första gången typ:P In till stan efter och vara med min syster och kolla efter lite julklappar .. Jag måste kolla på vad jag vill ha för julklappar med. jag har hittat ett par jätte söta tofflor på H&M jag vill ha tror jag får dom av mami  med:)


Japp jag har inte så mycket mer att skriva.

Vad ska ni alla göra idag då:)?

Puss

Kommentarer
Postat av: azra - use it or lose it

sv: det var så lite :)

mårdu då vännen ?

2009-12-09 @ 16:00:13
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0