Godkväll!

Japp Lisa du har rätt man kan bli deppig för ingenting.

I skolan idag har vi fått göra någonting! (Y)

Vi tvättade hans-åkes bild och städade och bytte nr skyltslampan och bytte ventil på däcket. Anki berättade för oss hur man skulle kunna se om det är ett hål i däcket man spruta på sopa vid kanterna på däcket och ventilen om bubblorna blir större så är det ett hål där:P blev rättså impad ^^

Sen så tvättade vi vår lärares bil lite grann vår lärare tyckte vi va så duktiga så jag och annette fick sluta tidigare =) Tog jag och annette bussen in träffade Fredde & SToffe, vi gick till subway , sen så lämnade vi Fredde vid tågstationen sen gick jag o baby till Bikbok & Cubus :)

Ville han skulle pröva lite kläder på H&M men nejnej ><  haha
Nu har vi kollat på film och nu sitter jag här och lyssna på Johnny Cash , som är kungen :) <3
& baby, sitter och skiter hahah  xD

Imon har vi 5 månader, myspys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0