God morgon mina små söta läsare:)

Har ni sovit gott? :D

Jag gick och la mig vid tolv i natt och vaknade vid åtta fett gutt asså =)
Ingen skola för mig idag för jag ska fixa lite saker , senare idag ska jag leka med malin och det kommer bli skoj faktiskt :)

jag har väll inte så mycket att skriva att jag pyntade julgranen igår och det va jobbigt att göra det själv i år:( men det gick bra, jag åt en liten bit av jul skinkan igår fyyyfan va gott :D

Idag är det massa snöö och mer snö ska det bli, men en liten fågel sa till mig att det kommer REGNA på JULAFTON!!??:S:S:S jag sa till mami att vi får fira julafton på måndag ; ) hah

Men vad ska ni göra idag:)??

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0