God kväll

mina små söta läsare:)

Har ni haft en bra dag på skolan/ jobbet? Eller har någon vart hemma och slöat idag eller:) ? hihi
Idag va det ju Svenska A prov, nästa prov ska jag plugga mer på ! Sen blev det Fordonsteknik och det va riktigt skoj ändå! Emil kom springade och skrek MY MY MY MY! kolla här?  sen tog han upp sin mobil och visade en bild på en BH, My är det din ?  HAHA man kan ju inte börja skratta då, ja ba nej verkligen inte, vadå då? Jo då va det så att den va på Filips lås inne i deras omklädningsrum HAHAHA!

och dt roliga va vi slängde den i papperskorgen igår :P Då är det någon som har tatt upp den och gått in till killarna, men hur kommer någon in i vårt omklädningsrum om inte någon av tjejerna?  vi har ju lås ? haha det blev ju värsta debatten om den satans BH:n hela dagen haha ! Sen blev det stan prata lite allvar med baby, sen blev det godis handlat ^^ sen kom vi hem myste och tog det lugnt sen blev dt mat sen gick vi till Micke och fixade lite med pengar , sen hem igen och kolla klart på filmen sen följde jag han till bussen :) nu ligger jag här och ska sova snart!

Foxi har kommit hem och har pratat med pappa i helgen och han frågade om ja skulle hem te han i helgen men blir tyvär inte så:( men han fyller år på söndaG:)

jag ha fullt upp hela denna veckan känns gutt!!

Imon hem till baby och sova där! sen kommer han hem te mig på fredagen och fixa oss till fredags festen ;D
Lördag - fest nettan & carro
Söndag - Julmarknad med baby!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0