God dag

Hoppas alla har haft en bra helg.
För det har jag haft:)
Åkte hem till baby i fredags vi tog det lugnt den dagen lördags åkte vi och högg gran sen så bakade vi och gjorde snöänglar & va ute och gick en timme sen gick vi och la oss och idag ha vi ätit frukost sen åkte ja hem för han skulle jobba. & nu sitter jag här och är jätte trött ska till maxi sen tror jag ska köpa mammas present då sen ska ja in till stan imon för att köpa en liten till sak till henne jag är bara för gullig :)
Älskar min mami jätte mycket:)
har två bilder jag ska lägga upp senare men jag orkar verkligen inte nu jag tror jag ska vila mig en stund sen och senare börja städa mitt rum så det bli fint här någon gång :P
Nej har inte så mycket mer att säga!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0