Fortf måndag

Har vart och köpt mammas julklapp hoppas hon gillar det .
Ikväll blir det Tacos och ligga i sängen och kolla på filmer tror jag det får bli ha inget att göra.
känner mig lite upptagen denna veckan :/ det känns lite jobbigt faktiskt
imon blir det att städa hela lägenheten har ja bestämt skiter i va mamma säger ha iaf gjort det och då kan hon inte säga " my du gör inget här hemma " onsdag ska malin komma hit sen så ska ja ut och äta med Stoffes familj för hans mamma fyller år . Torsdag Julafton fredag kommer mina kusiner , ville dra ut då men jag har inga pengar till det :( hade vart fett skoj att dra ut till grand eller något. men nej nej >< lördag på bio med baby sen så ska ja sova hos han på söndagen åker vi till Nybro och stannar tills måndagen .
måste fixa dricka till nyår och vill fan veta vart min syster ska vara på nyår ><
annars måste ja fixa ett annat ställe ...



Hatar att man inte ha kontakter lite här o där och kunna känna massa så man kan bli bjuden på massa ställen. men så är det när man inte känner dom rätta i detta stället ><  skit samma! ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0