Förlåt!

Men jag måste verkligen klaga!  jag hatar mitt liv, men så är det bara!
Måste jag börja be , sluta svära äta rätt börja träna 24/7 att jag ska må bra? kanske börja plugga så pennan brinner upp? Det enda som ger mig hopp det är faktiskt min lilla Stoffe, Jag känner mig så jävla misslyckad och det vill jag fan med inte vara !!
aja iaf! :P haha
hade gympa prov idag jag svarade på endel frågor iaf sen blev det matte samma jävla visa, lärare klagar på oss eller försöker trycka in i huvudet på oss att vi ska ha extra matte, sen hade ja engelska det funkade väll åkte hem direkt gick o la mig och kollade på alpha dog , väldigt bra film :)
snart blir det mat sen vet jag inte , sova kanske?
men ska kolla på riverside nu ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0