Förlåt

Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva i bloggen om jag ska vara helt ärlig.
Idag så hade vi datakunskap , bild då fick vi colaflaskor av läraren . Har ett starkt VG där.
sen engelska pluggade på omprovet på svenskan . gjorde provet på tio min fick G på det äntligen typ.
Nästa termin så ska jag verkligen ta skolan på allvar går fan i 1:an nu ju..
Har ni några planer för jullovet föresten, och vad ska ni göra för något? :)

Imon så är jag ledig och på torsdag med & fredagen är det julavslutning, allså blir det Wendes rock hoppas Elias ska sjunga en låt detta året med . Kanske lägger upp det här då :) Han är riktigt bra på att sjunga:)
Nu märks det att naglarna är borta :P haha man känner sig riktigt handikappad
Ni ska få en låt och lyssna på, ni kan inte tro att jag kan lyssna på sånt här;)
Allt Tack vare Wendes Fordon ;D
Ta en dans eller två:)  Kanske lägger upp mer musik video inlägg när jag har hittat något bra:)
Puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0