Dålig uppdatering

I Know!

Igår så va jag hemma hos min baby! Vi kollade på filmer och riverside , han ha börjat fasna för det med :) Och vi pluggade lite grann sen blev det Tacos , riktigt gott va det :)

Idag : Va det matte & jag fick högst på omprovet mohah;D  Nej nu är jag taskig fy på mig
Sen gick jag och Annette till rektorn men det kom inte fram så jätte mycket sen gick vi ner till iv pratade med dom, och där fick vi fram Folk Högskolan? Sen blev det bild, engelska & svenska .
Åkte direkt hem tänkte att jag skulle plugga , jo visst jag somnade så gott så:F
Men har iaf läst igenom allt som vi ska ha till provet imon!

Vi har fått våra fula jackor idag sorry men jag tkr dom är så jävla fula sånna jackor!
Men det har faktiskt vart lite kallt idag så jag fundera på att ha vinter jacka imon? Våga man det? utan att svettas ihjäl!

Nej nu blir det att kolla lite på papprena sen blir det Riverside sen Andra Avenyn:)


PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0