Dagen innan jul

Hallooja! Hoppas alla mår bra idag?? :) det är ju trotts allt julafton imon någon som har någon julkänsla? :) Nu mår jag iaf bra så förhoppningsvis  mår jag bra imon så jag är bara förkyld det är ju iaf något !


OCH VET NI! jag är en liten luring jag öppnade mina julklappar från Stoffe & hans familj :)
Av hans familj fick jag parfym & stoffe fick jag hår produkter:)


& nu sitter jag här med Bam och kolla på Pippi :) haha man växer aldrig upp ;)
jävligt nyfiken vad mamma ha köpt till mig på Cubus hahaha xD

och mina tofflor ligger väll i den stora H&M lådan ^^


får se om jag får någon julklapp på morgonen;)

då ska jag använda mina nya hårprodukter ni får en outfits imon om hur jag kommer se ut och bilder på mina julklappar:)


Pussssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0