Att duscha

är riktigt skönt men tanken innan man hoppar in är fett jobbigt haha!
Nu har jag klätt på mig och fönat håret ska snart platta det sen blir det en outfits senare :)
^^


Halv sju tar jag bussen in till stan träffa min baby:)
Blir att sova hos han inatt, finns inget underbarare

Tankar det är något man alltid har det är inget men kan stoppa , och man har känslor man alltid har det är inget man kan stoppa, Min trygghet som jag har med dig det är inget jag kan stoppa det bara finns där och att lämna dig det är som att tappa ett glas , allt går sönder .


Jag kan inte sluta älska dig det finns bara massa känslor för dig, att se dig le det får mig att må bra , att få se dig varje dag och att säga att jag älskar dig , det är något jag blir lycklig av. Baby du ska bara veta hur mycket känslor det finns i min lilla kropp , du ska bara veta hur mycket mitt hjärta bankar för dig ! Älskling, jag har ibland fjärilar i magen när vi ses , vi har snart vart tillsammans i 5 månader och jag känner mig nykär ! Du är min ängel , mitt hjärta mitt ljus mitt liv !  Jag kommer vara din så länge du vill , jag tänker på dig hela tiden!


Du är min egna sol som bara lyser över mig!

Hur kan man vara så fin? När du kollar på mig med dina fina blåa ögon så blir jag helt lycklig , för det är dom finaste jag någonsin har sett!


Du & Jag, mot allt !<3

Tänker på dig varje natt !


Blir en Outfits sen =)

nu har ni något att läsa! det har jag skrivit själv till Kristoffer Wittenberg <3



Kommentarer
Postat av: C A R R U

Heej =) fin blogg du har! Om du vill ha fler besökare så tveka inte att klicka på denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89 du får garanterat fler läsare!! Ha det super! =)



PS, kika gärna in på min blogg, där jag skriver mest om mode, musik och film. Och även en hel del om mig själv! =)

2009-12-05 @ 16:03:26
URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0