Ronny & Ragge!

Hej Världen! :)
Jag hoppas att alla mår bra idag för det gör jag =)
mamma kom in och väckte mig vid kvart i sex men gick ja upp då ?! nej fick kvart över sex så skrek mamma
så jag stod upp på en sek och sprang in te duschen , duschade på fem min sen gjorde ja ordning mig och mamma
gjorde frukost te mig dt va gölligt av henne :) hihi sen ut och träffa nettan tog bussen in te stan och ingen jävla extra buss vid kl åtta kom:@ så vi kom försent te gympan men iaf dt va skoj på gympan och sedan hade vi svenska sen matte sedan slutade vi stack in te stan träffade stoffe en stund sen så köpte ja halsbandet men nu när ja väl tänker efter dt är ett jude halsband:S men äsch ja ska fan använda de: ) hihi ah har gjort mat till mig mamma maria och bam idag :) duktigt e ja allt nu väntar jag på stoffe ska komma så vi kan kolla på film:) de kmr bli myyyys ..
ah ha inte så mkt möe och skriva!
jag sitter och lyssna på ronny o ragge haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0