happy :)

japp lite dålig uppdatering men tänkte skriva igår men jag kunde inte koncentrera mig när stoffe gick runder i rummet hehe jag tkr inte om när någon sitter och ser va ja läser , jag bry mig inte om någon läser efter hand för då är det inte samma sak , men iaf jag va i skolan igår på två lektioner sen så åkte jag hem till min älskling och myste och kollade på film åt mat med familjen sen spela wie med hans syster och hennes kompisar det va skoj sen åkte vi hem till mig lite snabbt hämtade kläder och liet sådant för jag skulle sova hos stoffe my bby:D det va redigt mysigt ! jag älskar han verkligen jag vet inte vad ja skulle gjort utan han nu faktiskt han lyser upp mina dagar och ba gör mig sååå jävla lycklig så de finns inte ord att beskriva de , om han ba visste de själv .. 

men iaf , jag läntar tills jag bli 18 faktiskt . vet inte vrf men det känns ba skönt för då kan man köpa dricka och ba visa sitt lägg i nyllet på vakterna haha .. 

jag skulle vart med malin idag men jag ha så ont i mina fötter och knän så jag ska ba ligga i min säng och ta de lugnt skriva min läxa kanske imon bli de ba tre lektioner eller va de nu blir ska dra till stan för ska te um, ska kolla om jag kan göra klamydia test och kanske gravid test , får se hur allt blir . 

jag fundera på om Fordon är den linjen ja vill gå med jag ha ingen aning allt känns så förvirrat 
jag känner mig fett kass på saker men visst man e där för att lära sig men fan allt e jobbigt kmr fan inte komma ihåg hälten av sakrna:S 

aah men allt löser sig ja ska in te stanimon med älskling och köpa present te smilla :) sen kanske ska hänga med på innebandy match imon får se:) 



Puss My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0