God kväll !

idag har jag vart slö som bara den jag har städat min toa och gjort hårinpackning och ansiktmask och kollat på en av wallander filmerna , jag ska måla mina naglar lite senare om jag har ork till de .
jag har jätte tråkigt jag saknar min lilla pööjk och det inte några timmar sen han åkte eller så =/ buuhu

jag vill att tiden ska gå lite snabbare så man kan lägga sig så man är pigg tes imon .. träffa mina älsklingar
imma & nettan , ni förgyllar mina dagar verkligen .. love

har tråkiigt vet inte vilken film jag ska sätta på sen folket på msn suger röv får fråga ut jocke lite på frågor eller något kanske ska läsa kstad bladet va ett tag sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0